Bilim, Eğitim ve Toplum El Ele” etkinliği başlıyor!

Diş Hekimliği Fakültemiz, 19-22 Kasım 2025 tarihleri arasında, ağız ve diş sağlığı haftası kapsamında önemli bir etkinliğe ev sahipliği yapacak. Etkinlik, açılış ve basın toplantısıyla 19 Kasım Çarşamba günü başlayacak. Bu tören, sağlık ve toplum sağlığı konularında farkındalık yaratmayı amaçlayan bir dizi etkinliğin de kapılarını aralayacak. Hep birlikte daha sağlıklı bir toplum için el birliğiyle çalışacağız! Detaylar için etkinlik takvimine göz atmayı unutmayın!





